Strakaté tornádo po půl roce

28.09.2013 18:04

Štěňatům bylo v půlce září 6 měsíců. Uteklo to, ani nevím jak! Mám radost, že téměř od všech dostávám pravidelně zprávy a fotky. Je vtipné, jak se povahy pejsků moc nemění. Třeba Belinka byla už jako malá nejvíc slyšet, Andromeda je zase opravdový divoch - je schopná naběhat v lese několik kilometrů a zůstat neunavitelná:

Z Bertíka je domácí mazlík - tuhle mi napsal vzkaz: "Mně se daří výborně, velice dobře jsem si ochočil moje nové páníčky a vůbec nic nenamítají, když se rozhodnu zlobit, tvrdí, že z toho vyrostu. Tak snad mají pravdu:-). Ale umím už hodně nových věcí a rozeznám povely, které mi páníčkové dávají. No a někdy poslechnu, to aby páníčkové měli radost!"

 

Barča strávila aktivní prázdniny po lesích, loukách a v Beskydech vyšplhala do několika nekonečných kopců. Apolenka naštěstí s druhými zoubky přestala tolik kousat, ale je to pořád pěkné číslo - na zahradě dělá neplechu, honí kočky a slepice. I Arýsek lumpačí jako každé štěně - cituji mail: "už máme zničenou plovoucí podlahu od čůrání, okousaný stůl, nějaké boty a také sedák v obýváku".

Ale abych jen nepomlouvala, další pochvalu opět cituji z mailu: "Chillinka (Andromeda) je prostě úžasná - doma, venku, když máme návštěvu nebo i u někoho jsme. Nikdy nám nedělá ostudu a všichni jsou z ní nadšení-děláme strakáčům dobrou reklamu, všude je doporučuju :)"

Arabela se v půl roce se zúčastnila první výstavy a hned dostala dvakrát titul velmi nadějný! Kromě toho se na setkání strakáčů ve Svojanově v září 2013 umístila ze 100 psů na 3. místě v soutěži největší sympaťák. Jsme na ni pyšní a gratulujeme!

 

Ráda bych ještě letos na podzim svolala další setkání nejen strakatých sourozenců v Plzni, dám včas vědět!