Strakaté řádění

29.04.2013 18:33

Sedmitýdenní drobečci jsou čím dál divočejší. V noci se jim podařilo rozbořit mi postel - proháněli se pod ní a naráželi do prostředního sloupku tak dlouho, až ho podrazili a já se i s celou matrací propadla na zem. Naštěstí stihli zdrhnout, jen tak jsem je nerozlehla! Obejví i sebemenší skulinu, kam jde vlézt, okusují rohy zdí, nohy židlí, lišty u podlahy (nevyhazujte peníze za protiokusovací sprej, nefunguje), olizují zásuvky, hrabou v květníku, koušou pantofle na nohou a tahají člověka za nohavice. Naučila jsem se po bytě chodit jako čáp, jsou úplně všude a s každým krokem hrozí zašlápnutí... Podlahu vytírám 3x denně; ne vždy se trefím do doby, kdy všichni spí, takže se pak o hadr pereme, vozí se po něm a chňapou mi po rukou. Zakoupila jsem SAVO eliminující zápach zvířat - docela jim chutná, olizují ho z podlady, asi je to myšlené tak, že budou mít voňavá hovínka? :-)

 

Všichni už jsou naočkovaní a očipovaní, podle očekávání to nejklidněji snesli Arthur spolu s Albertem a Aramisem, nejvíc řvali Arabela, Anakin a Akbara. Přeočkování vychází na 15.5.