Noční eskapáda - velký štěněcí úprk

29.03.2013 17:49

Začíná to být náročný. Pejsánci vesele rostou, koukají na svět, nejistě štrádujou po dece a kadí ostošet. Taky se pokoušejí o úprk z pelíšku, nejčastěji pod rouškou noci, kdy máma i panička spí ve vedlejší místnosti. Včera jsem k nim vstávala pětkrát (oproti běžnému standardu 2-3 vzbuzení za noc). Historie velkého útěku se odehrála následovně:

  • virvál č.1 - čas 0:02, Arthur spadl do krabice, která zatarasuje vchod do pelechu (Sheyla jí překročí, doteď byla relativně bezpečná a náporům štěňat odolávala... budu muset vymyslet něco jinýho).
  • virvál č. 2 - čas 1:20, když neuspěl Arthur, brácha Artaban krabici odsunul a protáhl se škvírou. Dopochodoval do půlky chodby, kde mu došly na kluzké podlaze síly a začal kníkat o pomoc
  • čas 2:50, Sheyla chce ven. Ohřála jsem pejskům vodu v termolahvi a zatížila krabici pytlem granulí.
  • virvál č. 3 - čas 3:42, štěňata spojily síly, vyvalili dveře skříně, v který mají pelíšek, a rozprchli se po chodbě
  • čas 5:05, Sheyla chce doplnit misku s granulemi
  • čas 6:30, zvoní budík a mám vstávat do práce.....

Po téhle zkušenosti jsem se rozhodla, že je musím všechny víc utahat přes den, aby v noci spali ;-) Při výměně deky v pelechu jsem místo do krabice přendala na podlahu a nechala je chvíli se batolit kolem. Za 10 minut toho měli dost, teď zase sladce spinkají a doufám, že touha po dobrodružství je pro dnešek už vyčerpaná!