Třetí focení štěňátek - 4,5 týdne

13.04.2013 19:14

Štěňátkům je přesně měsíc. Rostou tak rychle, že je nestačím fotit. Běhají tak rychle, že se to ani nedá :-) A jak rychle stíhají čůrat a rozmisťovat po bytě hovínka, to radši ani nechtějte vidět!!

Dneska jsem zvolila pro focení nový "ateliér", z kuchyňského stolu už by byli dole ve vteřině. Kdysi jsem se zařekla, že do postele pes nesmí... kdo by byl řekl, že jednoho dne si jich tam sama nastrkám rovnou devět! Bylo to ale jen na chvíli, skrz okno zrovna zasvítilo sluníčko (snad první letošní...) a potřebovala jsem místo, odkud mi nestihnou utéct, než zaostřím. U někoho se mi to povedlo líp, u někoho hůř, posuďte sami:

vlčice Akbara

 

fešák Anakin

 

krasavice Andromeda

 

roztomilá Apolenka

 

princezna Arabela

 

mušketýr Aramis

 

uličník Artaban

 

medvěd Arthur

 

mazlíček Albert